The King is dead! RIP 2006-2012

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την παρέα
Περισσότερα στο lexx.gr

Un- event meeting point: Jelly

21 May 2009 by ThirdEye

Μια ερώτηση που επανέρχεται τακτικά στο μυαλό μου σκεπτόμενη το Jelly, αλλά και που μου έχει τεθεί συχνά είναι: «Tι κάνει  "do-not-miss" συνάντηση;», με άλλα λόγια κάτι που δεν θέλεις να χάσεις. Πρώτα απ΄όλα η κοινωνική πλευρά του. Με άλλα λόγια να βρεθούν δυο ή περισσότεροι άνθρωποι και να μιλήσουν για τα ενδιαφέροντα τους, στην συγκεκριμένη περίπτωση για τη δημιουργική δουλειά τους και ότι σχετίζεται με αυτήν. Είναι πολύ πιο πιθανόν να δραστηριοποιηθεί κάποιος ως κομμάτι μια ομάδας πάρα μόνος του. Ακούγεται πολύ απλό και λογικό.

Στην επαγγελματική  ζωή συχνά δεν συμπεριφερόμαστε στους γύρω ως αυτό που πραγματικά είναι, άνθρωποι. To Jelly δεν είναι εταιρία, αλλά ένα μέρος όπου βρίσκονται άνθρωποι. Δεν είναι event, είναι "un- event" (αντί- event, λέξη εμπνευσμένη από την οργανωτική ομάδα πίσω από το Jelly), είναι μια χαλαρή συνάντηση εργασίας της κοινότητας. Αποσκοπεί στο να ενώσει δημιουργικούς  ανθρώπους, όχι μόνο όσους δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, για να δουλέψουν μαζί και να κοινωνικοποιηθούν.

Small distributions, small conversations, small actions have great impact.

Γιατί χρησιμοποιούμε διαδικτυακά εργαλεία για την οργάνωση των συναντήσεων; Το διαδίκτυο έκανε το υπάρχον ανθρωπινό δυναμικό πιο ορατό, πιο "προσεγγίσιμο" απ΄ότι ήταν πριν. Η έκφραση δημιουργικότητας δεν περιορίζεται σε στούντιο και γραφεία, αλλά κάνει το γύρο του κόσμου.

Tο Jelly σημαίνει να πάρεις και να προσφέρεις feedback (αντίδραση, ανταπόκριση, σχόλια, βοήθεια). Κάνει τους συμμετέχοντες να είναι κομμάτι μιας κοινότητας, οnline και offline, μπροστά και πέραν της οθόνης. Είναι σημείο συνάντησης, και ίσως στο μέλλον και αναφοράς, για δημιουργικούς ανθρώπους σαν εσένα και εμένα. Βοήθα την κοινότητα σαν εργαλείο ώστε να πάρουν οι ιδέες μορφή, να πραγματοποιούνται και να δημιουργούνται. Είναι ευκαιρία να συναντήσεις ανθρώπους προσωπικά και να μοιραστείς μαζί τους τα κοινά σας ενδιαφέροντα. To Jelly βασίζεται στους ανθρώπους και της ιδέες τους, στη δημιουργικότητα και το μοίρασμα.

Are you jellycious?

Λογότυπο από Constantine Belias

Την αγγλική εκδοχή του κειμένου μπορείτε να βρείτε στο διαδικτυακό χώρο του Jelly.